#

ITIL Problem Manager with English

Reed Specialist Recruitment

Katowice, śląskie

Reed Specialist Recruitment
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.

W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.

ITIL Problem Manager with English

Miejsce pracy: Katowice

Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku. W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Multilingual Shared Services, Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing.

 

Dla naszego Klienta globalnego lidera branży IT poszukujemy doświadczonych managerów w obszarze Problem Managementu.

 

ITIL PROBLEM MANAGER WITH ENGLISH

 

(MOŻLIWOŚĆ 80% PRACY ZDALNEJ)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Pełnienie funkcji Problem Managerów w celu zapewnienia odpowiedniej produktywności, efektywności oraz finansowych i jakościowych celów.
  • Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.
  • Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement).
  • Identyfikowanie szans na wprowadzenie automatyzacji procesu Problem Managementu.
  • Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu.
  • Zaangażowanie w poszukiwaniu oszczędności, implementowanie globalnych standardów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu.
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym.
  • Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 i ITSM.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu.
  • Dobra znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk

Oferujemy:

 

  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Możliwość  80% pracy zdalnej
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Certyfikowane szkolenia
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Bezpłatne szkolenia językowe
  • Jasna ścieżka kariery;

Dostęp do najnowszych technologii

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Reed Specialist Recruitment

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi