Nasz klient, lider branży ubezpieczeniowej zatrudniający ponad 36000 osób pracujących dla 43 milionów klientów na całym świecie poszukuje osoby, która wesprze proces tworzenia aplikacji i będzie czuwała nad wewnętrznym systemem.
Obowiązki:
- Zapewnienie stałego wsparcia użytkowników w celu rozwiązywania problemów.
- Wsparcie systemu w prawidłowym funkcjonowaniu, zgodnym z wymogami. Obejmujące rejestrowanie zdarzeń, zmiany, dostępy oraz dokumentowanie informacji w odpowiednich systemach.
- Zapewnienie wysokiej dostępności systemu i zapobieganie nieplanowanym przestojom poprzez utrzymanie systemów kontroli (w tym dzienne kontrole)
- Niezwłoczne przekazywanie wszelkich zdarzeń, które mogą mieć wpływ na integralność systemu do managera
- Precyzyjne, zgodne z celami serwisowymi przeprowadzanie zadań operacyjnych, takich jak dodawanie użytkowników czy konfigurowanie danych
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku i kulturze Shared Service;
- Współpracę z ekspertami IT z międzynarodowym doświadczeniem;
- Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku DevOps;
- Pracę w organizacji o ugruntowanej renomie;
- Możliwość częściowej pracy zdalnej;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Atrakcyjny pakiet benefitów.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mówiony i pisany)
- Znajomość: Active Directory, PowerShell, VBA, systemów Red Hat oraz Windows Server;
- Podstawowa znajomość baz zdanych SQL;
- Duże doświadczenie z produktami Microsoft Office, zwłaszcza Excel i SharePoint;
- Podstawowa wiedza na temat infrastruktury IT, najlepiej w środowisku wirtualnej chmury;
- Mile widziane doświadczenie z pracą w środowisku chmury (AWS);
- Śledzenie procesów z wyjątkową dbałością o szczegóły;
- Prowadzenie rozmów z działem wsparcia IT, w celu zapewnienia rozwiązań problemów;
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowany sektor finansowy;
- Mile widziana znajomość zasad ITIL.
W celu aplikacji prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.