ManpowerGroup Sp. z o.o.

IT Support

Miejsce pracy: Gdańsk

Opis stanowiska pracy

  • Wsparcie użytkowników w lokalizacji
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
  • Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze wsparcia do kolejnych linii wsparcia

 

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i aplikacji Microsoft (win 7 ,8,10, Ms Office)Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność
  • Wykształcenie kierunkowe

Oferta

  • Wynagordzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwośc rozwoju oraz dłużej współpracy
  • Możlwiość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
  • Samodzielne stanowsiko w lokalizacji klienta
  • Pakiet szkoleń
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi