Opis stanowiska pracy

Co będziesz robić?

  • Wspierać utrzymywane systemy
  • Instalować i konfigurować oprogramowanie
  • Analizować występujące problemy zgłaszane przez klienta
  • Dokumentować usunięte błędy i budować bazę wiedzy

Co musisz umieć?

  • Mieć doświadczenie w pracy z systemami MS Windows XP/7/8
  • Znać systemy operacyjne MS Windows Server i Linux
  • Znać co najmniej w stopniu podstawowym SQL, Microsoft SQL Server, technologię sieci LAN/WAN
  • W stopniu dobrym znać język angielski, zarówno w mowie, jak i w piśmie
  • Analizować i rozwiązywać problemy
  • Efektywnie pracować w zespole

Co będzie dodatkowym atutem?

  • Znajomość sprzętu komputerowego (hardware)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku Specjalista Helpdesk

Zapewnimy Ci:

  • Pracę w międzynarodowym zespole przy unikalnych projektach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet socjalny (kursy językowe, ubezpieczenie medyczne - do wyboru PZU albo Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Benefit Systems, obiady)
  • Parking dla wszystkich pracowników
  • Pracę w zespole, z którym po godzinach zagrasz w piłkę nożną, pobiegniesz w maratonie albo pograsz w planszówki

Wymagania

Szukamy kilku osób na stanowisko:

Prezentacja firmy

Jesteśmy krakowskim centrum R&D i już od 20 lat realizujemy projekty IT ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Bazy danych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi