#

IT Support Specialist

Workforce Logiq

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta w Krakowie – międzynarodowej firmy działającej w branży elektryczno-automatycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

IT Support Specialist

IT Support Specialist będzie członkiem zespołu Service Desk udzielającego wsparcia technicznego korporacyjnych rozwiązań informatycznych. Głównymi zadaniami zespołu jest obsługa zgłoszeń użytkowników, rozwiązywanie wynikających z nich problemów oraz usuwanie usterek i awarii w ww. systemach.

 

Opis stanowiska:

  • Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową
  • Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych
  • Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji
  • Określenie źródeł problemów aplikacyjnych (sprzęt, oprogramowanie, dostęp użytkownika itp.)
  • Eskalacja poziomu wsparcia do wewnętrznych zespołów programistycznych lub kooperantów zewnętrznych
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami aplikacji (rozwój, rozwiązywanie problemów) i usług
  • Uczestnictwo w projektach
  • Sporządzanie dokumentacji oraz artykułów w bazie wiedzy
  • Udział w testowaniu różnorakich rozwiązań informatycznych
  • Informowanie użytkowników o postępie rozwiązania problemów śledzenie otwartych zgłoszeń
  • Zapewnienie dostępności aplikacji
  • Weryfikowanie, jakości rozwiązywanych incydentów
  • Proponowanie zmian mających na celu usprawnienie procesów oraz podniesienie, jakości wewnętrznych usług informatycznych

Wymagania

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie techniczne bądź adekwatne doświadczenie zawodowe
  • Rozumienie i wiedza z zakresu procesów ITSM i ITIL
  • Min. 1 rok doświadczenia w zapewnianiu wsparcia aplikacji w środowisku międzynarodowym
  • Język angielski biegły w mowie i piśmie (C1)
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/5
  • Analityczne i ustrukturyzowane podejście do pracy
  • Dobre umiejętności komunikacyjne w kontekście międzynarodowym
  • Dobre doświadczenie w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz zdolność do pracy pod presją
  • Dobra praktyczna znajomość architektury infrastruktury i aplikacji

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną formę współpracy np. B2B)
  • Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zorientowanej na pracownika
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery i dostęp do ciekawych szkoleń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i umiejętności
  • Dodatkowe benefity (ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie)

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi