IT Support Specialist (2nd Line)
Gdańsk IT Support Specialist (2nd Line)
Gdańsk
NR REF.: 1087940
Twoja następna firma
Międzynarodowa firma produktowa, która dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynek telekomunikacji mobilnej. Ze względu na dynamiczny rozwój Nasz Klient poszukuje do swojego R&D w Gdańsku osoby na stanowisko Support Engineer.
Twoje następne stanowisko
Jako Support Engineer będziesz wspierał naszych Klientów i Partnerów. Do Twoich obowiązków będzie należała analiza i rozwiązywania zgłaszanych problemów w środowisku Klienta oraz szkolenie i prezentacja produktu bezpośrednio u Klientów firmy. Jako Support Engineer będziesz także zaangażowany we wdrożenia i konfigurację systemu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy pasjonata z dobrą znajomością systemu Linux i technologii SQL. Jeżeli dobrze posługujesz się językiem angielskim i interesujesz się technologiami mobilnymi to jest to oferta dla Ciebie. Znajomość Windows Server oraz Microsoft Exchange; wcześniejsze doświadczenia z językami skryptowymi i systemami obsługi zgłoszeń, a także znajomość technologii sieciowych oraz środowiska IT Security będą dodatkowymi atutami.
Co zyskujesz?
Na co dzień będziesz pracował z nowoczesnymi technologiami w dynamicznie rozwijającym się zespole. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, elastyczne godziny i warunki zatrudnienia. Ponadto pracodawca zapewnia szereg świadczeń pozapłacowych takich jak prywatna opieka medyczna, karta benefit oraz budżet szkoleniowy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Gdańsk
NR REF.: 1087940
Twoja następna firma
Międzynarodowa firma produktowa, która dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynek telekomunikacji mobilnej. Ze względu na dynamiczny rozwój Nasz Klient poszukuje do swojego R&D w Gdańsku osoby na stanowisko Support Engineer.
Twoje następne stanowisko
Jako Support Engineer będziesz wspierał naszych Klientów i Partnerów. Do Twoich obowiązków będzie należała analiza i rozwiązywania zgłaszanych problemów w środowisku Klienta oraz szkolenie i prezentacja produktu bezpośrednio u Klientów firmy. Jako Support Engineer będziesz także zaangażowany we wdrożenia i konfigurację systemu.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy pasjonata z dobrą znajomością systemu Linux i technologii SQL. Jeżeli dobrze posługujesz się językiem angielskim i interesujesz się technologiami mobilnymi to jest to oferta dla Ciebie. Znajomość Windows Server oraz Microsoft Exchange; wcześniejsze doświadczenia z językami skryptowymi i systemami obsługi zgłoszeń, a także znajomość technologii sieciowych oraz środowiska IT Security będą dodatkowymi atutami.
Co zyskujesz?
Na co dzień będziesz pracował z nowoczesnymi technologiami w dynamicznie rozwijającym się zespole. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, elastyczne godziny i warunki zatrudnienia. Ponadto pracodawca zapewnia szereg świadczeń pozapłacowych takich jak prywatna opieka medyczna, karta benefit oraz budżet szkoleniowy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.