Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
remote support in the area of IT equipment for all TALLY WEiJL stores in Europe (FRISTA client)
providing on-site technical assistance to FRISTA RETAIL Employees in Warsaw
resolving network challenges in the stores
supporting Service Desk Team in daily operations (including helping other Specialists with solving the most challenging cases)
cooperation with other IT Support Centers located abroad
preparing instructions and procedures for less experienced colleagues
providing 1st and partially 2nd level support for the stores
Requirements:
university degree in computer science, informatics or equivalent qualification
fluency in German
good level of English
communication skills and a can-do attitude
solution oriented mind
experience in POS systems (GK software) or in network administration (CISCO devices) would be an advantage
We offer:
work in an international Service Desk team that makes it a high priority to create a friendly and positive working environment
opportunity to implement your own ideas
4 weeks of training (theoretical and on the job)
development opportunities (we promote from within)
long-term stable employment
private medical coverage and Multisport sports package
prestigious and convenient location at the heart of Warsaw
satisfaction from helping TALLY WEiJL and FRISTA RETAIL Employees
Prezentacja firmy
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, ...
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, specjalizująca się w usługach między innymi z zakresu IT, finansów oraz księgowości. Dzięki naszej szerokiej wiedzy specjalistycznej, umiejętnościom językowym oraz wysokiej motywacji, z energią budujemy prawdziwe centrum kompetencji. Wykorzystujemy najlepsze praktyki biznesu by z każdym dniem rosnąć i zdobywać wyższe szczyty.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
15/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?