Jeśli jesteś osobą dynamiczną i zdecydowaną na kontynuowanie swojej kariery w branży IT, to nie czekaj i prześlij swoje CV.
Dla naszego Klienta z branży energetycznej w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko IT Service Desk.
Obowiązki:
• Wsparcie użytkowników w codziennych sprawach
• Analiza i dokumentowanie zgłaszanych problemów i awarii – określenie nasilenia i wpływu zgłaszanych problemów i proces zarządzania incydentami
• Dostarczanie usług zgodnie z celami operacyjnymi zdefiniowanymi w Service Level Agreement
• Aktywne monitorowanie infrastruktury sieciowej
• Tworzenie i utrzymanie dokumentacji w narzędziu do zarządzania usługami
• Zastosowanie technologii zdalnego wsparcia i udostępniania pulpitu
• Obsługa i rozwiązywanie różnego rodzaju problemów związanych z siecią WAN/LAN
• Praca w trybie 24/7
Nasz Klient oferuje:
• Umowę o pracę
• Dogodną lokalizację biura w Warszawie
• Program bonusowy
• Bezpłatną opiekę medyczną
• Bezpłatne ubezpieczenie NNW ważne na cały świat i 24 godziny na dobę
• Premię roczną
• Możliwość doszkalania się i robienia certyfikatów
• Dopłatę do różnych form aktywności fizycznej
• Program rabatowy na wybrane produkty
Wymagania:
• Licencjata w dziedzinie informatyki lub pokrewnej dziedzinie
• 2 lata doświadczenia w zakresie wsparcia IT
• Kompleksowe zrozumienie technologii informatycznych i systemów wsparcia
• Zaawansowana znajomość MS Windows i MS Office
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie w obszarze sieci IP, Active Directory będzie zaletą
• Otwartość i komunikatywność
Firma ZeroChaos Sp. z o.o. jest pośrednikiem konsultingowym dział... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.