W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
IT Service Desk Specialist
Miejsce pracy: KrakówFor our client, leader among international technology companies in automotive and motorization area we are looking for IT Service Desk Specialist.
Responsibilities:
- being the first point of contact for incidents and service requests related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network.
- facilitates incident response and service request processes from ticket creation to ticket closure, including communications and documented resolutions.
- diagnoses, researches and resolves technical hardware/software incidents; monitors service requests , initiates prescribed escalation process.
- audits incidents to ensure identification of root cause & completion of the problems, Recognizes and informs management of recurring problems.
- references enterprise-wide list of assets, changes, locations, versions and warranties as part of incident response.
- creates and maintains knowledge articles to be used internally and/or externally regarding training, best practices, solutions or processes as it relates to products, environments and related technologies.
Requirements:
- min 2 years of experience working in IT service desk
- knowledge of servers, configurations, instalations
- Working knowledge of Microsoft Office, Active Directory, SharePoint, Internet Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.) and Service Desk Tracking tools
- good English skills min B2/C1 level
- passion for learning about new technologies
Benefits:
- Working in an international environment,
- Working hours from 8 am to 4.00 pm
- Possibility to use English on a daily basis
- Private medical healthcare,
- Multisport Card
- Cinema tickets
- Trainings (paid language courses)
- Stable employment with market competitive salary,
- Fresh fruits in the office;
- Possibility to join life insurance program
- Nice new office