#

IT Service Desk Specialist in IT Service and Support

ProData Consult

Łódź, łódzkie

ProData Consult

IT Service Desk Specialist in IT Service and Support

Od: ProData Consult
Miejsce pracy: Łódź

Rola:
Wsparcie użytkowników końcowych w przypadku awarii systemów IT – pierwsza linia wsparcia.


Wymagania:

* Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wsparcia IT

* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

* Wysokie zdolności komunikacyjne

* Wykształcenie wyższe / licencjat

* Gotowość do pracy zmianowej (1 tydzień/mies. – zmiany nocne)

* Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem incydentami / problemami / zmianą


Nasz klient oferuje:

* Międzynarodowe środowisko pracy

* Pełnoetatową pracę w oparciu o umowę na czas nieokreślony

* Pakiet szkoleń wprowadzających

* Realne możliwości rozwoju zawodowego i jasno określoną ścieżkę kariery

* Kafeteryjny pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in bilety do kina, prywatną opiekę medyczną, karty sportowe, karty upominkowe, dofinansowanie do wczasów)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi