#

IT Operator - Service Desk

Salling Group

Szczecin, zachodniopomorskie

Salling Group

Dansk Supermarked Group (DSG) to największa duńska firma z branży handlu detalicznego. Przejrzyste reguły, zdrowy rozsądek i zorientowanie na klienta to podstawa naszego sukcesu. Kierujemy się tymi zasadami od kiedy Herman Salling otworzył swój pierwszy sklep w 1960 roku. Obecnie dysponujemy ponad 1,400 sklepami w czterech krajach: Danii, Szwecji, Polsce i Niemczech. Do grupy należą znane w Europie sieci handlowe: Bilka, Fotex, Salling, a także popularna w Polsce dyskontowa sieć Netto. Grupa zatrudnia ponad 42,000 osób, a każdego dnia sklepy Dansk Supermarked odwiedza ponad 1,4 miliona Klientów.

We wrześniu 2013 roku utworzyliśmy Centrum Usług Wspólnych (SSC – Shared Service Centre), zlokalizowane w kompleksie biurowym Baltic Business Park. Dansk Supermarked SSC to wielofunkcyjna jednostka zarządzająca finansami i innymi procesami biznesowymi zachodzącymi w Dansk Supermarked Group.

W związku z rozwojem naszego Centrum, reprezentowanego przez Netto Sp. z o.o., poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku

IT Operator - Service Desk

Nasza Oferta

Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej grupie Dansk Supermarked.

Jako pracownik zespołu IT Support – Service Desk będziesz częścią organizacji zapewniającej wsparcie IT dla użytkowników w całej grupie Dansk Supermarked. Nasz zespół zapewnia pierwszą linię wsparcia i na co dzień kontaktuje się bezpośrednio z pracownikami różnych formatów i jednostek skupionych w DSG. Daje to doskonałą okazję do podnoszenia kwalifikacji technicznych oraz interpersonalnych i językowych.

Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem rozległej sieci systemów informatycznych (SAP, CISCO, Windows, Linux).

Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za ewidencjonowanie błędów systemowych w oparciu o ramy czasowe, wspieranie duńskich zespołów 2nd level, pośredni i bezpośredni kontakt z użytkownikiem oraz tworzenie i edycję dokumentacji technicznej.

Dołączając do naszego zespołu będziesz posługiwał się językiem angielskim w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku oraz będziesz miał możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju kompetencji.

Wszyscy pracownicy naszego Centrum Usług Wspólnych od pierwszego dnia zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, a oprócz korzyści wynikających z formy zatrudnienia oferujemy także:

  • bezpłatną prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie karty Multisport
  • możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
  • imprezy integracyjne, Team Eventy
  • bilety do kina, konkursy z nagrodami
  • wsparcie inicjatyw sportowych (drużyna piłki nożnej, running team)
  • program „Refer a friend”
  • szkolenia techniczne oraz rozwijanie kompetencji miękkich i interpersonalnych
  • bogato wyposażone zaplecze socjalne z pyszną kawą ;)

Nasze Oczekiwania

Od kandydatów oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. B2+), minimum średniego wykształcenia, zainteresowania branżą IT oraz znajomości narzędzi i systemów informatycznych oraz zagadnień sieciowych.

Ważna jest dyspozycyjność oraz gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (świadczymy serwis 24x7x365).

Idealny kandydat będzie charakteryzował się umiejętnością w pracy w zespole oraz chęcią do poszerzania wiedzy w obszarze IT.

Doświadczenie na stanowisku wsparcia IT będzie dodatkowym atutem.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi