Hays Poland

IT Helpdesk

Kraków
IT Helpdesk
Kraków
NR REF.: 1095477

Dla naszego Klienta – Centrum Usług Wspólnych amerykańskiej korporacji, lidera w branży e- commerce, zlokalizowanej w Krakowie - poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Pracownik I Linii Wsparcia IT z językiem angielskim (Nowy projekt)

Zadania:

Wsparcie techniczne procesów IT. Obsługa Klienta ze Stanów Zjednoczonych (telefon, email). Praca na tzw. ticketach. Współpraca z II –gą linią Wsparcia.

Wymagania:

Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.Umiejętność analitycznego myślenia. Zainteresowanie aspektami technicznymi, IToraz chęć dalszego rozwoju w tym obszarze. Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office. Dyspozycyjność do pracy w systemie 24/7.

Oferujemy:

Pracę w intensywnie rozwijającym się biznesie z wyjątkową kulturą, wartościami oraz pro- pracowniczym, entuzjastycznym i bardzo otwartym podejściem. Szkolenia stanowiskowe. Benefity pozapłacowe: m. in. Luxmed, kafeteria benefitowa , prywatne ubezpieczenie na życie. Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju w ciekawej branży.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi