IT Helpdesk Support
Wroclaw IT Helpdesk Support
Wroclaw
NR REF.: 1063024
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, rozbudowującej swoje Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu poszukujemy kandydatów na stanowisko IT Heldesk Support.
Co będzie należało do Twoich kompetencji? Przede wszystkim administracja systemu oraz wsparcie użytkowników wrocławskiej filii, wsparcie projektów, administracja lokalnych systemów telefonicznych, wprowadzanie i utrzymanie standardów, instalowanie wewnętrznych systemów softwarowych i hardwarowych, koordynowanie i monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym ich statusie, zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na wielu platformach oraz rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia,
Czego wymagamy? Wykształcenia kierunkowego IT lub pokrewnego. Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku zdobytego w obszarach Helpdesk Support/ Customer Service / IT, biegłej znajomość j.angielskiego, zaangażowania oraz umiejętności interpersonlanych.
Czego możesz oczekiwać od naszego Klienta? Pełnej wyzwań pracy w międzynarodowym środowisku, benefitów finansowych oraz socjalnych oraz czynnego udziału w budowaniu wrocławskiego zespołu Helpdesk Support.
Wroclaw
NR REF.: 1063024
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, rozbudowującej swoje Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu poszukujemy kandydatów na stanowisko IT Heldesk Support.
Co będzie należało do Twoich kompetencji? Przede wszystkim administracja systemu oraz wsparcie użytkowników wrocławskiej filii, wsparcie projektów, administracja lokalnych systemów telefonicznych, wprowadzanie i utrzymanie standardów, instalowanie wewnętrznych systemów softwarowych i hardwarowych, koordynowanie i monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym ich statusie, zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na wielu platformach oraz rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia,
Czego wymagamy? Wykształcenia kierunkowego IT lub pokrewnego. Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku zdobytego w obszarach Helpdesk Support/ Customer Service / IT, biegłej znajomość j.angielskiego, zaangażowania oraz umiejętności interpersonlanych.
Czego możesz oczekiwać od naszego Klienta? Pełnej wyzwań pracy w międzynarodowym środowisku, benefitów finansowych oraz socjalnych oraz czynnego udziału w budowaniu wrocławskiego zespołu Helpdesk Support.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.