#

IT Helpdesk Specialist

INDATA Solutions

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

IT Helpdesk Specialist - praca w trybie 12H

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:

  • przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych - komunikacja w jęz. Angielskim oraz Polskim
  • diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
  • współpraca z II-gą linią wsparcia
  • monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
  • praca w siedzibie firmy w Warszawie
  • praca w dyżurach 12H

 

Nasze oczekiwania:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – wymagane
  • Podstawowa znajomość Active Directory
  • znajomość MS Outlook we współpracy z MS Exchange
  • znajomość pakietu MS Office 2010/2013

 

Oferujemy:

  • stabilną pracę
  • dostęp do najnowszych technologii IT
  • szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii - w szczególności rozwiązania chmurowe Microsoft - Office365, OneDrive, SharePoint, Skype dla firm
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę

Prezentacja firmy

Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca IT - Konsulting, Praca Internet / e-commerce, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi