Dla naszego klienta, który jest dostawcą rozwiązań informatyczno-analitycznych poszukujemy osoby na stanowisko IT Helpdesk Specialist.
Firma oferuje narzędzia do gromadzenia i analizy danych, a także data mining oraz świadczy usługi konsultingowe i szkoleniowe z wykorzystywania technik zawansowanej analizy danych w biznesie, administracji publicznej i badaniach naukowych.
Pracując na tym stanowisku będziesz wspierać klientów w zakresie instalacji i działania dostarczonych narzędzi i aplikacji analitycznych, diagnozować problemy techniczne w oprogramowaniu, raportować błędy, testować najnowsze oprogramowanie firmy oraz współpracować przy jego rozwoju a także budowie i implementacji systemów analitycznych.
Wymagania:
• Dobra znajomość systemu Windows, Linux/ Mac OS
• Umiejętność pisania skryptów, konfiguracja i znajomość zasad funkcjonowania aplikacji w wyżej wymienionych systemach
• Komunikatywność w kontaktach z klientami
• Znajomość języka angielskiego
Dodatkowy atut:
• Znajomość języka C++, Java
• Znajomość oprogramowania IBS SPSS i narzędzi i systemów analizy danych
• Znajomość zagadnień bazodanowych MS SQL, MySQL
• Znajomość zagadnień systemowych, sieciowych i bezpieczeństwa
Klient oferuje:
• Pracę w przyjaznej atmosferze wśród doświadczonych specjalistów
• Rozwój i podnoszenie kwalifikacji
• Stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę/ B2B
• Udział w projektowaniu rozwiązań swojego produktu
• Pakiet medyczny
• Ubezpieczenie