Cyclad Sp. z o.o.

IT Help Desk

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca IT - ERP, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting

Cyclad Sp. z o.o.

Opis stanowiska:

  • Zapewnienie wsparcia informatycznego 1st level / Help Desk dla pracowników Finance Hub
  • Wdrożenia i wsparcie wszystkich urządzeń mobilnych, LAN i IT (smartfony, laptopy, drukarki)
  • Zapewnienie codziennej dostępności systemów
  • Współpraca z globalnymi firmami IT w zakresie polityki infrastruktury

Wymagania:

  • 1+ lat doświadczenia w zakresie IT Support / Help Desk
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia SAP ERP and Microsoft Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Rzetelność w wykonywanych obowiązkach
  • ️Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, bonus roczny, finansowanie części posiłków oraz świerze owoce w biurze itp.)
  • Elastyczne godziny pracy (shift system)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi