Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
IT HELP DESK AGENT with GERMAN
Miejsce pracy: WrocławObowiązki:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez E-mail, WebChat lub telefon i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą sprzętów lub programów
- Rejestrowanie zgłoszeń oraz weryfikacja czy są one w poprawny sposób przypisywane, śledzone oraz realizowane w odpowiednim czasie
- Współpraca z innymi konsultantami z zespołu
- Identyfikacja możliwości poprawy usług dla kluczowych klientów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz umiejętność komunikowania się w języku angielskim
- Doświadczenie w obszarze Help Desk lub wykształcenie w obszarze IT
- Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Chęć do nauki nowych rzeczy, zainteresowanie w obszarze nowych technologii
Nasza oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Możliwość podjęcia pracy w pełnym bądź częściowym wymiarze godzin - dopasuj swój grafik do pasji lub zajęć na uczelni
- Szkolenie wprowadzające do pracy
- Pracę w nowocześnie urządzonym biurze w dogodnej lokalizacji - blisko do przystanków tramwajowych oraz autobusowych
- Szansę na pracę w międzynarodowym środowisku
- Okazję na korzystanie z języków obcych w pracy codziennej oraz szasnę na rozwijanie swoich umiejętności
- Pakiet benefitów: możliwość skorzystania z karty MultiSport, pakietu medycznego bądź dodatkowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość poznania oraz rozwoju w obszarze IT
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.