Opis stanowiska pracy
As IT Customer Support Specialist you will provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You will be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents involving hardware, software, applications, networking or products on the IT standards list. You will resolve as many IT incidents as appropriate; such first-call resolution minimizes the impact and cost of IT problems to the company and increases personal productivity for customers.
We offer
You will have a chance to gain knowledge in many fields of IT thanks to extensive training and close cooperation with other IT teams. Also, our centrally-located IT Solutions & Services department will provide you with opportunities to develop your career and expertise in different areas of IT.
You will
- Provide dedicated IT resolution and incident management services to International Paper employees by receiving, tracking, prioritizing, and documenting IT problems, inquiries, and requests for service
- Resolve IT incidents using the knowledgebase, minimizing the impact and cost of IT changes/problems to the company
- Follow and understand incident resolution processes with focus on appropriate routing of tickets
- Meet clearly defined performance metrics
- Work efficiently in a Team environment
You have
- Customer focus and exceptional phone etiquette
- Good communication and listening skills
- Excellent time management and organizing skills
- Analytical problem solving abilities
- Attention to details
- Fluency in French, English and Polish
- Readiness to work occasional weekend shifts
Prezentacja firmy
W 2004 roku International Paper była jedną z pierwszych korporacji, któr...
W 2004 roku International Paper była jedną z pierwszych korporacji, które wybrały Kraków na siedzibę swojego Centrum Usług Wspólnych. Od tamtej pory koncentrujemy się na tworzeniu jak najwyższej wartości dla naszych klientów wewnętrznych i zewnętrznych, dążąc do doskonałości i nieustannie poszerzając swoją wiedzę i działania.
Naszych 500 pracowników w Krakowie zapewnia zaawansowane usługi i rozwiązania w dziedzinach obsługi klienta, łańcucha dostaw, rozwiązań i usług IT (usługi techniczne IT, usługi aplikacyjne IT), finansów (analiza biznesowa, analiza kredytowa i rachunkowość) oraz zaopatrzenia globalnego jednostkom International Paper na całym świecie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca BPO / outsourcing, Praca Call Center / Telemarketing