Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Inżynieria
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.
Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Research and Development Center.
Global Customer Care Center dostarcza usługi wsparcia technicznego. Zatrudniamy 550 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Pracujemy w 18 językach w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi!
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu GCCC na stanowisko:
Inżynier wsparcia technicznego
Twoje zadania:
- udzielanie wsparcia technicznego w zakresie systemów IT oraz sprzętu Wincor Nixdorf
- współpraca z partnerami serwisowymi oraz działami rozwoju produktu
- utrzymywanie wewnętrznej bazy wiedzy
- zarządzanie kontaktem z klientem w przypadku kompleksowych incydentów
- tworzenie i doskonalenie dokumentacji technicznej
- zarządzanie transferem wiedzy produktowej w organizacji
- dostarczenie rozwiązań dla kompleksowych incydentów
- usprawnianie istniejących rozwiązań
- planowanie i przeprowadzanie szkoleń produktowych
- udział we wdrożeniu nowych projektów wsparcia technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, IT/techniczne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie we wsparciu technicznym minimum 1 rok
- doskonała znajomość zagadnień z zakresu instalacji, konfiguracji i wsparcia środowiska Windows (7, 8, 10)
- doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
- wysokie umiejętności komunikacji i współpracy
- orientacja na klienta
- doświadczenie we wsparciu systemów i sprzętu z sektora retail będzie ogromnym atutem
- znajomość zagadnień lub certyfikat ITIL będzie dużym plusem
Oferujemy:
- międzynarodowe środowisko pracy
- pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
- szkolenie od pierwszego dnia pracy
- prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
- Multisport
- świeże owoce w każdy piątek
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.