Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Global Software Solutions. Regional Administration Center wspiera oddziały firmy w 21 krajach - głównie w Europie, ale także w Ameryce i Afryce. Pracujemy w 17 językach wspierając procesy administracji, finansów i księgowości. W RAC zatrudniamy ponad 150 wysoko wykwalifikowanych i pełnych pasji specjalistów i wciąż się rozwijamy!
Obecnie do działu Serwisu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inżynier Serwisu
Do zadań wybranego kandydata będzie należało między innymi:
- techniczna analiza awarii;
- prowadzenie napraw;
- wsparcie merytoryczne innych serwisantów;
- współpraca bieżąca z Klientami;
- prowadzenie dokumentacji technicznej.
Wymagania:
- praktyczna i teoretyczna znajomość budowy, diagnostyki i naprawy komputerów PC oraz sieci LAN;
- znajomość praktycznego działania i budowy układów elektronicznych i elektromechanicznych;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- wykształcenie średnie techniczne;
- język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej oraz rozmowę w stopniu komunikatywnym;
- gotowość współpracy na zasadzie firma-firma;
- dyspozycyjność;
- odporność na stres;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy zespołowej;
- niekaralność;
- sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach;
- prawo jazdy kat B.
Mile widziane:
- doświadczenie w zakresie diagnostyki i napraw systemów sprzedaży detalicznej i/lub urządzeń samoobsługowych;
- wykształcenie wyższe techniczne (lub ostatnie lata studiów) na preferowanych kierunkach informatyka lub elektronika.
Oferujemy:
- bardzo ciekawą pracę w serwisie jednej z największych firm produkującej i serwisującej urządzenia samoobsługowe oraz systemy sprzedaży detalicznej;
- pracę w zgranym zespole;
- atrakcyjne warunki pracy.