Opis stanowiska pracy
Dyżury 13 godzinne w biurze: praca zdalna przy komputerze ( max. 14 dni w miesiącu).
Bieżąca zdalna obsługa informatyczna klientów w zakresie:
- wsparcie w zakresie obsługi oprogramowania systemowego ( system sprzedaży biletów, kontroli dostępu, crm, digital signage) oraz sprzętu,
- obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych w systemie wsparcia,
- instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego, POS, drukarek biletowych, drukarek fiskalnych, terminale danych,
- instalacja, konfiguracja, aktualizacja oprogramowania,
- utrzymanie jednostek z systemem Windows XP,7,8,10 oraz Windows Server 2008, 2012,
- monitorowanie parametrów sprzętu serwerowego oraz dostępności i poprawnego działania usług ( za pośrednictwem Nagios).
Wymagania
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows Xp,7,8,10
- podstawy administracji systemami MS Windows Server 2003, 2008, 2012
- podstawowa znajomość MS SQL (poziom zapytań)
- znajomość podstawowych usług sieciowych
- komunikatywność
Prezentacja firmy
Vector Software jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresi...
Vector Software jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi
informatycznej. Posiadamy bardzo duże doświadczenie integrując rozwiązania,
których bardzo często jesteśmy autorem. Do grona naszych Klientów należą:
biura branży projektowej, instytucje kulturalne, obiekty rynku kinowego
oraz sportowego. Doceniamy fakt, iż zadowolenie naszego klienta zależy w
znacznym stopniu od naszych pracowników. Dlatego wciąż udoskonalamy ich stanowiska.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 800PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości