#

Inżynier Service-Desk

Vector Soft Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dyżury 13 godzinne w biurze: praca zdalna przy komputerze ( max. 14 dni w miesiącu).

Bieżąca zdalna obsługa informatyczna klientów w zakresie:

  • wsparcie w zakresie obsługi oprogramowania systemowego ( system sprzedaży biletów, kontroli dostępu, crm, digital signage) oraz sprzętu,
  • obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych w systemie wsparcia,
  • instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego, POS, drukarek biletowych, drukarek fiskalnych, terminale danych,
  • instalacja, konfiguracja, aktualizacja oprogramowania,
  • utrzymanie jednostek z systemem Windows XP,7,8,10 oraz Windows Server 2008, 2012,
  • monitorowanie parametrów sprzętu serwerowego oraz dostępności i poprawnego działania usług ( za pośrednictwem Nagios).

 

Wymagania

  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows Xp,7,8,10
  • podstawy administracji systemami MS Windows Server 2003, 2008, 2012
  • podstawowa znajomość MS SQL (poziom zapytań)
  • znajomość podstawowych usług sieciowych
  • komunikatywność

Prezentacja firmy

Vector Software jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 800PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi