Opis stanowiska pracy

obsługa klienta i zarządzanie reklamacjami, wdrażanie natychmiastowych działań zapobiegawczych, analiza przyczyn źródłowych, opracowanie 8D,
przygotowanie wzorców początkowych i uzyskanie zwolnienia klienta PPAP,
przeprowadzanie audytów procesu, przygotowanie planów działań.

Wymagania

wykształcenie wyższe techniczne,
mile widziane roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze motoryzacyjnym,
komunikatywna znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
znajomość normy ISO 9001 i ISO TS 16 949,
znajomość narzędzi jakościowych : SPC, PPAP, FMEA,CP

Oferujemy

stabilną pracę w międzynarodowej firmie,
umowę o pracę,
dobre wynagrodzenie oraz atrakcyjny pakiet socjalny,
możliwość ciągłego doskonalenia w wyspecjalizowanym zespole inżynierów,
podnoszenie kwalifikacji na koszt pracodawcy,
bardzo dobrą atmosferę w pracy

Prezentacja firmy

Bulten is one of the largest suppliers of fasteners to the European auto... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Kontrola jakości, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi