W związku z uruchomieniem nowego Zakładu Produkcyjnego w Toruniu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
INŻYNIER JAKOŚCI CUSTOMER SERVICE
Miejsce pracy: ToruńOpis stanowiska:
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest, współpraca i utrzymywanie stałych kontaktów z klientem, oraz nadzór nad realizacją obowiązujących norm i standardów jakościowych zgodnych z wytycznymi klienta. Do zakresu obowiązków należy również nadzorowanie procesu reklamacji, rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej, wraz z podejmowaniem działań korygujących i inicjowaniem działań zapobiegawczych. Kandydat będzie również odpowiedzialny za, przygotowywanie wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta ( PPAP) a także, nadzorowanie pracy zespołu Inspektorów Jakości.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z jakością
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w Dziale Jakości w branży automotive
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość dokumentów jakościowych (KCKP, KC) oraz narzędzi jakości (min. PPAP, MSA, G8D, APQP&CP, FMEA, SPC, Pareto, GD&T)
- Znajomość wymagań specyfikacji technicznej ISO/TS 16949 będzie dodatkowym atutem
- Znajomość wymagań z zakresu systemu 5S
- Umiejętności organizacyjne oraz audytorskie
- Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach
- Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość MS Office
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w renomowanej firmie z branży motoryzacyjnej o zasięgu międzynarodowym
- Udział w międzynarodowych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń