Inżynier ds.Wsparcia Technicznego
Kraków Inżynier ds.Wsparcia Technicznego
Kraków
NR REF.: 1073124
Dla naszego Klienta - firmy z branży opakowań - w związku z rozwojem struktur, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko inżyniera ds. wsparcia technicznego.
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie obsługa serwisowa maszyn pakujących dostarczanych przez firmę oraz wsparcie i doradztwo techniczne u klientów firmy na trenie Polski oraz innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające wykształcenie wyższe techniczne z zakresu mechaniki i budowy maszyn/automatyki i robotyki/elektroniki i kierunków pokrewnych. Warunkiem koniecznym jest znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację, dodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego, ale nie jest to warunek konieczny. Nasz klient jest otwarty na aplikacje kandydatów posiadających pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywane w trakcie staży bądź praktyk w działach technicznych, serwisowych czy utrzymania ruchu.
Praca inżyniera ds. wsparcia technicznego będzie wymagała częstych wyjazdów służbowych, w tym zagranicznych, biuro stacjonarne firmy zlokalizowane jest w Krakowie. Klient zapewnia kilkumiesięczne szkolenie stanowiskowe w centrali swojej firmy, wszelkie niezbędna narzędzia pracy oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
Kraków
NR REF.: 1073124
Dla naszego Klienta - firmy z branży opakowań - w związku z rozwojem struktur, poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko inżyniera ds. wsparcia technicznego.
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie obsługa serwisowa maszyn pakujących dostarczanych przez firmę oraz wsparcie i doradztwo techniczne u klientów firmy na trenie Polski oraz innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające wykształcenie wyższe techniczne z zakresu mechaniki i budowy maszyn/automatyki i robotyki/elektroniki i kierunków pokrewnych. Warunkiem koniecznym jest znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację, dodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego, ale nie jest to warunek konieczny. Nasz klient jest otwarty na aplikacje kandydatów posiadających pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywane w trakcie staży bądź praktyk w działach technicznych, serwisowych czy utrzymania ruchu.
Praca inżyniera ds. wsparcia technicznego będzie wymagała częstych wyjazdów służbowych, w tym zagranicznych, biuro stacjonarne firmy zlokalizowane jest w Krakowie. Klient zapewnia kilkumiesięczne szkolenie stanowiskowe w centrali swojej firmy, wszelkie niezbędna narzędzia pracy oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.