Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Realna pierwsza linia wsparcia w trybie 24/7 dla technologii i systemów w Centrach Komputerowych ING Services Polska oraz dla usług zdalnych realizowanych dla klientów zagranicznych
Monitoring dostępności i wydajności tysięcy komponentów infrastruktury IT oraz aplikacji biznesowych firm z grupy ING w Europie
Udział we wdrażaniu automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT
Udział w rozwoju narzędzi do obsługi procesów (zarządzanie incydentami, zarządzanie wiedzą)
Obsługa, koordynacja, i eskalacja incydentów w obszarze infrastruktury i aplikacji IT
Udział w akcjach naprawczych dla dużych i krytycznych awarii w infrastrukturze IT
Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
Praca w systemie 3-zmianowym
Udział w projektach międzynarodowych dla klientów z grupy ING (wyjazdy zagraniczne)
Raportowanie stanu usług najważniejszych incydentów IT oraz innych danych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny
Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
Motywacja i chęć rozwoju w obszarze IT oraz do ciągłej nauki
Duże zaangażowanie i otwartość na zmiany
Samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy
Skuteczna realizacja postawionych celów oraz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań
Umiejętność pracy w grupie
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
Znajomość systemów Windows lub Linux/Unix
Oferujemy:
Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów Grupy ING
Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
Szkolenia z obszaru obsługiwanych technologii
Okazjonalne podróże służbowe do krajów Europy
Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
Dodatkową opiekę medyczną
Atrakcyjne benefity płacowe (premia) oraz pozapłacowe (np. karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie, pracowniczy program emerytalny, nauka języka angielskiego w ramach szkoleń firmowych
Prezentacja firmy
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowi...
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowicach świadczące usługi IT na rzecz podmiotów Grupy ING, funkcjonujących na całym świecie. Usługi informatyczne świadczone przez ISP, to hosting zasobów systemowych, usługi zdalnego zarządzania zasobami informatycznymi oraz usługi związane z bezpieczeństwem IT.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
13/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Programowanie / Analizy
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?