Zakres obowiązków:
1. Organizacja prac z zakresu teletechniki, robót elektrycznych i srk
2. Nadzór nad firmami i brygadami podwykonawczymi;
2. Przygotowywanie dokumentów potrzebnych do prawidłowej pracy budowy, w tym m. in.:
- Przegląd, kontrolna i ocena dokumentacji technicznej;
- Monitorowanie terminowości dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności dostaw z harmonogramem i zweryfikowaną dokumentacją techniczną;
- Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej/powykonawczej;
- Sprawdzanie kompletności dokumentacji odbiorowej zgodnie z wymogami, umową i przepisami prawa;
3. Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu, Dostawcami, Podwykonawcami, Generalnym Wykonawcą, Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym
4. Udział w spotkaniach i naradach technicznych na budowach, zarządzanie komunikacją, organizacja spotkań;
5. Koordynowanie prac na budowie, delegowanie zadań i kontrola efektów pracy;
6. Wykonywanie innych czynności poleconych przez przełożonych związanych bezpośrednio z zajmowanym stanowiskiem.
• wykształcenie wyższe;
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• gotowość do częstych wyjazdów;
• biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakiety biurowe);
• umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
• kreatywność;
• komunikatywność;
• odporność na stres;
• mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych i FIDIC.
DP System SP. z o.o. przedsiębiorstwo inżynierskie specjalizujące się ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.