Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należeć:
• Przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, w tym wykonywanie przedmiarów,
ofertowanie, negocjowanie, sporządzanie wstępnego budżetu i harmonogramu
• Współpraca z kierownikiem budowy
• Nadzorowanie i odbiór jakości wykonywanych robót
• Koordynowanie pracy podwykonawców
• Zamawianie materiałów i sprzętu budowlanego
• Rozliczanie kosztów realizowanych robót, w tym wykonywanie obmiarów,
sporządzanie protokołów odbioru prac
• Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP
• Minimum roczne doświadczeni na podobnym stanowisku
• Umiejętności negocjacyjne i analityczne,
• Umiejętności zarządzania zespołem,
• Zaangażowanie w pracę
• Prawo jazdy kat. B
Firma Arch Lokum Sp. z o.o. istnieje od 2011 roku, aktualnie realizuje j... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.