Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Agencja reklamowa z Gdyni poszukuje specjalisty marketingu internetowego, z wiedzą dotyczącą kampanii internetowych i chęcią sprawdzenia się w pracy z wielkimi polskimi brandami.
Szukamy wsparcia do projektów realizowanych przez nasze Interactive Studio, osoby która:
O Google Adwords i Analytics mogłaby napisać książkę,
Wie, że Google Search Console to nie konkurencja dla PS4 czy XBOXa,
CPL, CPA czy CPC nie kojarzą się jej z CIA,
Nie dziwią jej śledzące produkty, które dopiero co oglądała w e-sklepie,
Wie, co to deadline i rozumie, że projekt może kończyć się raportem,
Jest komunikatywna, nie tylko na Facebooku,
Z niejednego CMS’a chleb jadła,
Na pytanie, co to jest SEO/SEM, odpowiada prezentacją na 30 slajdów,
Zna najnowsze trendy w Internetach, ale również wie, co to Grono.net,
Twierdzi, że Internet jako narzędzie promocji może pomóc prawie każdej firmie (no dobra, każdej).
Byłoby miło gdyby
Posiadała certyfikat Google AdWords,
Znała podstawy HTML / JavaScript / SQL,
Miała doświadczenie w prowadzeniu kampanii leadowych.
Aby poradzić sobie z naszymi projektami, musisz być kreatywny, otwarty na nowe technologie i rozwiązania, umieć partycypować w działaniach zespołów projektowych, a czasem wykazać się swoimi zdolnościami indywidualnie.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość dbania o formę fizyczną dzięki Karcie Multisport,
Ubezpieczenie zdrowotne, w razie czego,
Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy,
Możliwość rozwoju zawodowego w Internetach,
Dostęp do narzędzi marketingowych i know-how firmy,
Pomocny i pozytywnie nastawiony zespół,
Miejsce pracy położone do 15 minut spacerem od orłowskiego Klifu.
Daj się poznać! Przedstaw się za pomocą CV. Termin nadsyłania Apilkacji do dnia 31 stycznia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?