Randstad Engineering od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w rekrutacji kadry kierowniczej oraz wysoko wykwalifikowanych specjalistów do sektora produkcyjnego, łańcucha dostaw oraz branży budowlanej.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma konsultingowo-inżynierska, od wielu lat obecna także w Polsce. Poszukujemy Project Managera z doświadczeniem w prowadzeniu projektów (infrastrukturalne i/lub kubaturowe, przemysłowe) w krajach wschodnich, takich jak Ukraina i Białoruś, w krajach bałtyckich i/lub w krajach bałkańskich. Nowa osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za reprezentowanie firmy na tych obszarach; będzie brała udział w procesie pozyskiwania kontraktów, przygotowania i realizacji projektów, etc. Zakres obowiązków zakłada ścisłą współpracę z polskim oddziałem oraz centralą firmy. Idealni Kandydaci/tki mają doświadczenie w pracy na projektach w którymś z krajów ze wskazanych regionów.
international project manager
Nr ref.: 37220Praca stała
Lokalizacja: Warszawa
- zarządzanie całością działań związanych z kierowaniem projektami w danym regionie
- udział w procesie ofertowania na szczeblu międzynarodowym (bliska współpraca z centralą firmy)
- kontakty z zamawiającymi, podwykonawcami, instytucjami pośredniczącymi i weryfikującymi,
- planowanie pracy zespołu, koordynacja i egzekwowanie zadań
- przygotowywanie uzgodnień projektowych i nadzór nad dokumentacją
- dbałość o budżet projektu na wszystkich etapach
- stosowanie standardów firmy w procesie zarządzania projektem
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym zarządzaniu projektami w krajach wschodnich (np. Ukraina, Białoruś, Chorwacja, Serbia, Macedonia, Gruzja, etc)
- praktyczna wiedza dotycząca współpracy z klientem publicznym w w/w krajach
- znajomość narzędzi wspierających zarządzanie projektem (MS Project lub inne)
- studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami i/lub certyfikat systemu zarządzania projektami (m.in. PRINCE2) będą dodatkowym atutem
- zrozumienie zarówno technicznych, komercyjnych jak i finansowych aspektów projektów
- praktyczna znajomość kontraktów FIDIC i/lub innych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego również w zakresie słownictwa budowlanego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność zarządzania zespołem oraz wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- duża motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- pełna wyzwań praca w międzynarodowym środowisku w jednej z najbardziej renomowanych firm konsultingowo-inżynierskich