Zakres obowiązków:
- instalowanie systemów teletechnicznych, tj. systemów sygnalizacji pożaru, DSO, KD, TV, systemów alarmowych
- konserwacja ww. systemów
- diagnozowanie i usuwanie awarii i uszkodzeń
- sporządzanie dokumentacji
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- praktyczna wiedza techniczna
- dobra organizacja pracy
- niekaralność
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane uprawnienia SEP
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku
- satysfakcję finansową
- bezpłatne szkolenia
- zatrudnienie w formie umowy o pracę
- wsparcie doświadczonego zespołu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail.
Chętnie przyjmiemy również osoby bez doświadczenia chętne do nauki i zdobywania wiedzy.
Działamy od 1997 roku. Projektujemy, wdrażamy i instalujemy systemy ochr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.