Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie
31-002 Kraków, ul. Kanonicza 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie bieżącej obsługi i sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  • Ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z Urzędu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • Prowadzene terminarza spotkań, narad oraz udzielanie informacji o terminach załatwienia spraw w Urzędzie w celu wsparcia bieżącej pracy Kierownika Delegatury i pracowników Urzędu,
  • Kompletowanie oraz przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Kierownikowi Delegatury,
  • Redagowanie pism na polecenie Kierownika Delegatury,
  • Sporządzanie rocznych i kwartalnych sprawozdań z działalności Urzędu,
  • Prowadzenie ewidencji oraz zabezpieczenie pieczeci służbowych,
  • Prowadzenie rejestru wyjazdów i wyjść służbowych pracowników Delegatury


Warunki pracy

Praca w siedzibie Delegatury w Tarnowie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze w jednopiętrowym budynku. Oświetlenie światłem dziennym i sztucznym, wyposażone w podstawowe urządzenia biurowe tj. komputer, drukarka, ksero, fax. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo z powodu barier architektonicznych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.
Dodatkowe informacje - tel. 12 426-10-10 wew. 29
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe administracja publiczna


doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostce budżetowej w pracy w obszarze administracyjno-organizacyjnym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • znajomość procedur z zakresu prawa administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejetność obługi komputera oraz sprzętu biurowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi