Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1: Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych do 30 tys. euro. w szczególności: analiza potrzeb, planowanie, agregowanie, prowadzenie rejestru wniosków na zakup, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień, organizacja postępowań, zapytań ofertowych, przeprowadzanie analizy rynku, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, notatek z wyboru Wykonawcy, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie statystyki zamówień, opracowywanie analiz i informacji, sporządzanie wniosków na zakup, realizacja zamówień, prowadzenie zaopatrzenia, zapewnienie ciągłości dostaw, realizacja postępowań reklamacyjnych .
  • Zadanie 2: Prowadzenie rejestru umów, przygotowywanie projektów umów, aktualizowanie umów, realizacja i przestrzeganie postanowień zawartych umów.
  • Zadanie 3: Analiza i opisywanie faktur i rachunków zakupowych, terminowe, bez zbędnej zwłoki przekazywanie dokumentów do zespołu finansowo-księgowego
  • Zadanie 4: W razie konieczności prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: współpraca z komórkami organizacyjnymi dot. planowania zamówień, opisywania przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, organizacja procedur o udzielenie zamówień publicznych, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowywanie umów i zamówień, realizacja zamówień, nadzór nad realizacją umów i zamówień, prowadzenie statystyki zamówień publicznych, opracowywanie analiz i innych informacji.
  • Zadanie 5: Organizacja i obsługa narad i szkoleń.
  • Zadanie 6. Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
  • Zadanie 7: Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
  • Zadanie 8: Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych możliwości i umiejętności .
  • Zadanie 9: Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań.


Warunki pracy

• praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu,
• brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
• miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego,
• obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
• praca wykonywana wewnątrz pomieszczenia, głównie w pozycji siedzącej, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji, przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku,
• praca w zespole,




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ( 091 ) 4898207,
( 091 ) 4898221.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w charakterze planisty, organizatora zakupów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax).
  • Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji.
  • Umiejętność organizowania i planowania pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy „Prawo Zamówień Publicznych.”
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność opracowywania SIWZ do postepowań przetargowych oraz analiza ofert.
  • Umiejętność planowania, opracowywania harmonogramów zakupów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi