Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Świerkowa 45 lok. 45, 16-400 Suwałki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, wszczętych w wyniku działań kontrolnych,
  • przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych oraz projektów pism i zaświadczeń w prowadzonych sprawach
  • obsługa Inspektoratu w zakresie przyjmowania zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia budowy/robót budowlanych oraz zawiadomień o zakończeniu budowy/inwestycji
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikajacych z przepisów Prawa budowlanego
  • działalność inspekcyjno-kontrolna : oględziny, kontrole budów , kontrole utrzymania obiektów budowlanych, w zakresie zgodności z przepisami Pb
  • przygotowywanie dokumentacji do Archiwum
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadoru Budowlanego


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą ( oględziny i kontrole budów w terenie ) na terenie działania Inspektoratu.
Praca przy komputerze. Codzienne przyjęcia interesantów , udzielanie informacji telefonicznych. Praca w terenie bez względu na warunki techniczne . Siedziba Inspektoratu znajduje się na parterze. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać na adres j.w w zamkniętych kopertach z dopiskiem " OFERTA NA STANOWISKO INSPEKTORA"
Oferty przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po tym terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci , którzy spełnili wymagania niezbędne, zostaną o tym poinformowani, poprzez zaproszenie do udziału w kolejnym etapie naboru. O terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie - telefonicznie .
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru z wyłączeniem oryginałów dokumentów urzędowych, które zostaną odesłane kandydatom.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 87 563 10 00 lub w siedzibie Inspektoratu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne w dziedzinie budownictwa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomośc przepisów ustawy Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejetność stosowania przepisów w praktyce
  • umiejetność analitycznego myślenia
  • komunikatywność i umiejetność pracy w zespole
  • kultura osobista
  • odporność na stres
  • umiejetność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia uprawnień budowlanych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi