Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Skarżysku-Kamiennej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

26-110 Skarżysko-Kamienna
ul. Szydłowiecka 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie : sprzętu technicznego, urządzeń, narzędzi i materiałów znajdujących się na wyposażeniu pracowni, warsztatów, PDOZ, części zamiennych, materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu, urządzeń, instalacji, pojazdów i pomieszczeń, sprzętu i materiałów do utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, wyposażenie w sprzęt i materiały pomieszczeń KPP, podległych jednostek i komórek organizacyjnych oraz nadzór nad właściwym ich wykorzystaniem.
  • Sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem, pomieszczeń, sprzętu i urządzeń z wyjątkiem sprzętu techniki kryminalistycznej i operacyjnej, łączności i informatyki.
  • Sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem pojazdów poprzez: rozliczanie kierujących z pobranego na sprzęt transportowy paliwa w tym dokonywanie obciążeń za nieuzasadnione zużycie ponadnormatywne, przekazywanie pojazdów kierującym, prowadzenie dokumentacji i wydawanie uprawnień na kierowanie pojazdami służbowymi, kontrola i nadzór nad sprzętem transportowym, naliczanie należności za dodatkowo zlecone zadania przy pojazdach służbowych tj. obsługę codzienną, rozliczanie kierujących z pracy pojazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej pojazdów służbowych, planowanie przeglądów technicznych pojazdów służbowych, prowadzenie ewidencji, sprawozdawczości oraz dokumentacji związanej z gospodarka transportową w jednostce.
  • Organizowanie naprawy i konserwacji sprzętu i urządzeń w zakresie ustalonym przez ogniwa KWP.
  • Administrowanie obiektami służbowymi komendy oraz terenami do nich przyległymi.
  • Prowadzenie nakazanej przepisami o gospodarce ewidencję i sprawozdawczość.
  • Opracowywanie, analizowanie i realizowanie programów w zakresie racjonalnej i oszczędnej gospodarki materiałami i sprzętem.
  • Sprawowanie nadzoru nad podległymi pracownikami cywilnymi.
  • Prowadzenie w niezbędnym zakresie dokumentacji związanej z zadaniami obronnymi, w szczególności tabele należności sprzętu kwatermistrzowskiego oraz sprzętu transportowego na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji wynikającej z właściwości Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia do Planu Działania Komendanta Powiatowego Policji w Skarżysku-Kamiennej,
  • Realizowanie zadań wynikających z przepisów BHP.
  • Prowadzenie postępowań szkodowych
  • Obsługiwanie systemu SWOP Płace
  • Obsługiwanie systemu SWOP w zakresie Rejestru Czasu Pracy i Kartoteki Absencyjnej
  • Przestrzeganie zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu i w terenie, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych, wymagająca dyspozycyjności, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy, wielozadaniowość, stres.
Praca w nowoczesnym budynku, posiadającym windę, toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność współpracy i pracy zespołowej
  • Umiejętność właściwego zarządzania zasobem ludzkim i planowania pracy innym ludziom
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Umiejętność sprawnej i terminowej realizacji zadań z umiejętnością stosowania gradacji zadań według ich ważności
  • Umiejętność właściwej interpretacji przepisów
  • Szybkiego uczenia się i działania
  • Umiejętność realizacji w jednycm czasie wielu spraw, podzielności uwagi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi