Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

KPP w Pruszczu Gdańskim
ul. Wita Stwosza 4
83-000 Pruszcz Gdański


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - odbieranie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji w ramach systemu informatycznego SIDAS
  • - prowadzenie rejestrów niezbędnych do prawidłowego obiegu dokumentacji służbowej
  • - udzielanie odpowiedzi w ramach posiadanych przez organ kompetencji w obszarze zadań określonych dla komórki organizacyjnej
  • - obsługa interesantów
  • - archiwizowanie i brakowanie dokumentacji służbowej
  • - obsługa policyjnego systemu informatycznego KADRA SWOP w ramach kompetencji komórki organizacyjnej


Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu oraz sporadycznie poza jej siedzibą
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- bariery architektoniczne - brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
- budynek dwukondygnacyjny
- obsługa typowych urządzeń biurowych: komputer, skaner, fax, drukarka

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty niespełniające wymogów formalnych i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani. Proponowane uposażenie zasadnicze około 2.200,- zł brutto oraz prawo do wynagrodzenia za wysługę lat. W liście motywacyjnym proszę o podanie nazwy stanowiska lub nr ogłoszenia. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności. KPP w Pruszczu Gdańskim nie ponosi odpowiedzialności za kopiowanie treści ogłoszenia i umieszczanie go na innych portalach niż te wymagane procedurami. Oferty można składać od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 15.00. Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika kadrowego pod numerem telefonu 058 78 54 279.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 miesiące doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - znajomość przepisów i procedur z zakresu pracy kancelaryjnej oraz postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną
  • - umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
  • - dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • - umiejętność współpracy, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi