Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Izba Administracji Skarbowej
Pl. C. Ratajskiego 5
61-726 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z wydatkowaniem środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym współpraca z komórką rachunkowości w celu prawidłowego gospodarowania środkami ZFŚS w Izbie Administacji Skarbowej.
  • Nadzorowanie przestrzegania regulaminu pracy, prowadzenie spraw związanych z rejestracją i rozliczaniem czasu pracy , urlopami wypoczynkowymi, macierzyńskimi, wychowawczymi, ojcowskimi, bezpłatnymi oraz prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich w celu prawidłowego rozliczenia czasu pracy mającego wpływ na uprawnienia pracownicze.
  • Obsługa programów komputerowych wspomagających wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku (m.in.: FOKUS, ViewExpert, asystent, SZD) oraz elektronicznej skrzynki pocztowej Oddziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji w komórce.
  • Wystawianie i prowadzenie ewidencji delegacji oraz legitymacji służbowych w ceku realizacji zadań komórki.
  • Nadzorowanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizacji zadań urzędów skarbowych pod kątem zgłaszania/wyrejestrowania do/z ubezpieczeń społecznych oraz czy nie noszą one znamion umowy o pracę.
  • Przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdań z zakresu zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku oraz archiwizowanie dokumentów w komórce.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek pięciopiętrowy
- podjazd, winda

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 254.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze kadr

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres,
  • asertywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programu Word, Excell


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi