Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Poznaniu ul. Szylinga 2 60-790 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dostarczanie i odbiór poczty z KMP w Poznaniu, oraz spec. poczty KWP w Poznaniu i poczty niejawnej z KMP w Poznaniu,
  • prowadzenie terminarza spraw do załatwienia, prowadzenie dziennika podawczego i książki doręczeń,
  • prowadzenie dzienników i rejestrów związanych z obiegiem dokumentacji niejawnej,
  • kompletowanie spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisów archiwalnych i przekazywanie do archiwum zgodnie z terminarzem,
  • sporządzanie list obecności, kart zapoznania z dokumentami wskazanymi przez Naczelnika, właściwe archiwizowanie, ewidencjonowanie, aktualizacja,
  • sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, brakowania BC, formularza spisu spraw,
  • obsługa recepcji Komisariatu zgodnie z grafikiem.


Warunki pracy

praca biurowa, praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych.
Praca jednozmianowa.
Praca na piętrze, budynek bez windy z barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,10 = 2061,22 zł brutto + dodatek stażowy ( max. 20 %),
- w liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia, dane kontaktowe, adres do korespondencji, pesel,
- aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji,
- oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów i suplementów do dyplomów !
- lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji, zostanie umieszczona na stronie BOP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory - ksc,
- ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 061 84 157 22
-Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca administracyjno-biurowa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu dostępu do Ochrony Informacji Niejawnych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu, do dokumentów o klauzuli "Ściśle tajne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji o klauzuli " Ściśle tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
  • kopie dokumentów potwierdzających 6 miesięczne doświadczenie zawodowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi