Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • typowanie podatników do kontroli na podstawie analizy informacji potwierdzających nierzetelne deklarowanie przez nich przychodów,
  • analiza oświadczeń majątkowych podatników pod względem ich rzetelności,
  • analiza ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego w celu zidentyfikowania obszarów działalności gospodarczej o wysokim ryzyku nieprawidłowego wypełniania obowiązków podatkowych,
  • analiza wykonania zadań przez urząd skarbowy w celu poprawy wyników jego pracy,
  • sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie zadań realizowanych przez jednostkę,
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów w celu tworzenia aktualnej i rzetelnej bazy danych o podatnikach i dokumentach,
  • ewidencjonowanie dokumentów źrodłowych w systemach informatycznych,
  • archiwizowanie dokumentów.


Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
- związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności,
- wymagająca obsługi innych urządzeń biurowych,
- działanie pod presją czasu,
- konieczność poruszania się po 3 piętrach budynku nieposiadającego windy (miejsce pracy na III piętrze),
- konieczność przemieszczania się między budynkami A i B urzędu, brak podjazdu do budynku A,
- brak toalet dla osób niepełnosprawnych na I - III piętrze,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2660 zł.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Administracji Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej w Krakowie pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • umiejętność redagowania pism,
  • znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań na oferowanym stanowisku pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi