Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Olsztyn, Partyzantów 6/8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie wydatków, sprawdzanie i uformalnianie dokumentów potwierdzających ponoszenie wydatków, ewidencjonowanie kosztów , ustalanie zaangażowania środków finansowych i przekazywanie danych do sprawozdawczości z ponoszonych przez KWP i jednostki jej podległe wydatków w pozycjach budżetowych dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
  • Przygotowywanie danych do specyfikacji przetargowych na zakup usług i dostaw ww. mediów, udział w pracach komisji przetargowych przy zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 30 tys. euro oraz osobiście realizuje zamówienia poniżej 30 tysięcy euro z prowadzonego zakresu wydatków budżetowych;
  • Opiniowanie i sporządzanie umów a zakup usług i dostaw dotyczących: zakupu energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wód opadowych, zakupu usług komunalnych, w tym utylizacji odpadów komunalnych;
  • Sporządzanie obciążenia użytkowników obiektów Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, przypadającymi na nich kosztami eksploatacyjnymi;
  • Na bieżąco ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów administrowanych przez KWP na terenie województwa warmińsko-mazurskiego;
  • Współdziałanie z Kierownikiem Zespołu Zamówień Publicznych w celu przygotowania przeprowadzenia procedur zamówień publicznych oraz wyłonienia wykonawcy dokumentacji technicznej, opracowań lub budowlanych robót instalacyjnych zgodnie z planami, poleceniami i wyznaczonymi terminami;
  • Uczestniczenie w opracowaniu lub samodzielne przygotowywanie sprawozdań rocznych i okresowych z realizacji wydatków budżetowych, korespondencję oraz inne informacje w celu właściwego i terminowego wykonania przydzielonych zadań i udzielenia odpowiedzi na pisma.


Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kandydaci, którzy pozytywnie zaliczyli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.200,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność, inicjatywa, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
  • Znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, finansów publicznych; BHP i ppoż.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje;
  • zaświadczenie o odbytych szkoleniach.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi