Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
ul. Międzyrzecka 9, 21-400 Łuków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadzanie kart informacyjnych sporządzonych na kierujących, którzy naruszyli przepisy ruchu drogowego do systemu KSIP;
  • Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności merytorycznej kart Mrd 5/1 oraz wprowadzanie na ich podstawie danych do systemu KSIP;
  • Wprowadzenie danych z kart Mrd 2/2 do systemu informacyjnego SEWIK dotyczących kolizji i wypadków drogowych zaistniałych na terenie powiatu łukowskiego;
  • Wprowadzenie danych do systemu SESPOL, sprawdzanie zgodności wprowadzonych danych do bazy z formularzem;
  • Prowadzenie korespondencji z innymi jednostkami Policji, dotyczącej konieczności uzupełniania danych zawartych w dokumentacji dotyczących naruszeń przepisów ruchu drogowego;
  • Sporządzanie zaświadczeń i informacji dotyczących naruszeń przepisów ruchu drogowego przez kierujących dla potrzeb osób fizycznych, sądów i innych uprawnionych instytucji;
  • Opracowywanie i sporządzanie korespondencji dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Ruchu Drogowego, w tym zastępowanie w przypadku nieobecności prowadzącej dokumentację sekretariatu WRD.


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu w godzinach 7.30 - 15.30;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- stanowisko pracy na parterze budynku;
- brak windy;
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Propowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: wysokość mnożnika 1,1099 kwoty bazowej, 2079,78 złotych (brutto).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich dokumentów, własnoręcznie podpisanych, oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/ kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapów ( test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni telefonicznie;
Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, Prawo o ruchu drogowym, Zarządzenie 31 KGP z dn. 22.10.2015 r., Zarządzenie 71 KGP z dn. 19.12.2014 r. , Zarządzenie 920 KGP z 11.09.2008 r. , Zarządzenie 8 KGP z dn. 14.07.2016 r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - znajomość obsługi komputera oraz programów Windows i pakiet MS Office;
  • - umiejętność interpretacji przepisów;
  • - łatwość nawiązywana kontaktów;
  • - umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi