Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w LublinieKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Komisariacie Policji IV w LublinieKomenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie ewidencji dowodów rzeczowych, śladów, rzeczy i ich przechowywanie w magazynie Komisariatu Policji IV w Lublinie, odpowiada za ich wydawanie i w porozumieniu z prowadzącymi sprawy policjantami przekazywanie do innych jednostek Policji, Prokuratury, Sądu – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie dziennika podawczego, dzienników korespondencyjnych, książki doręczeń, skorowidza imienno-rzeczowego.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji: elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo – śledczych oraz postępowań sprawdzających, list obecności, grafików służbowych, pieczęci, stempli, referentek, kluczy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Przyjmowanie przesyłek z punktu wymiany korespondencji, a następnie po ich zaewidencjonowaniu przedkładanie Komendantowi Komisariatu lub jego Zastępcy, a po ich dekretacji przekazywanie za pokwitowaniem wskazanym kierownikom komórek organizacyjnych Komisariatu lub poszczególnym policjantom i pracownikom.
- Przygotowywanie dokumentacji archiwalnej i przekazywanie jej zgodnie z obowiązującymi przepisami do Składnicy Akt KMP w Lublinie.
Warunki pracyPraca w Komisariacie Policji IV w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych ( fax, xero itp. ) oraz w magazynie dowodów rzeczowych wymagająca sprawności obu rąk i korzystania z drabiny do wysokości do 1 m. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Miejsce pracy: I piętro budynku 2-piętrowego z windą.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada odpowiednio
dostosowaną toaletę, wejście do budynku oraz możliwość poruszania się po budynku na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, oświadczeń, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym /oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia aplikacji do urzędu) nie zostaną rozpatrzone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do I etapu naboru (test wiedzy) zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikują się do II etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszenia o prowadzonym naborze publikowanym w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Lublinie pod nr tel.
81 535-43-23
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
na stanowisku kancelaryjno-biurowym
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość Zarządzenia KGP w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji zadań, komunikatywność dokładność, dyscyplina pracy, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-11-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia inspektor KP IV - na zastępstwo ogłoszenie nr 37982."