Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie teczek akt osobowych pracowników cywilnych komendy oraz innych wykazów pomocniczych, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi dokumentacji osobowej pracowników
  • realizacja zadań z zakresu obsługi kadrowej pracowników korpusu służby cywilnej, w tym m.in. związanych z: ocenami okresowymi, przebiegiem służby przygotowawczej, indywidualnym programem rozwoju zawodowego
  • obsługa systemu FT KADRY w zakresie danych o pracownikach cywilnych komendy
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu spraw kadrowych na potrzeby Komendanta Głównego PSP, Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych organów
  • realizacja zadań związanych z rozliczaniem czasu pracy pracowników cywilnych
  • prowadzenie teczek rzeczowych akt spraw ostatecznie załatwionych (z zakresu realizowanych zadań)
  • wydawanie legitymacji służbowych funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Komendy Wojewódzkiej PSP oraz komendantom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i prowadzenie ich ewidencji


Warunki pracy

• praca biurowa,
• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z pracownikami komendy, komendantami powiatowymi (miejskimi) PSP woj. lubelskiego i komórkami kadrowymi komend powiatowych (miejskich) PSP,
• narzędzia i materiały pracy: komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na drugim piętrze.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik: 1,089.
Wszystkie ze składanych dokumentów muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki.
Oferty złożone po terminie lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych
i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych
w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 4 miesięcy od wyłonienia kandydata.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 81 53-51-231.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 miesiące doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań z zakresu spraw kadrowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu realizowanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi systemu FT-Kadry
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi