Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w LublinieKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorul. Strażacka 7, 20-012 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników cywilnych komendy oraz innych wykazów pomocniczych, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi dokumentacji osobowej pracowników
- realizacja zadań z zakresu obsługi kadrowej pracowników korpusu służby cywilnej, w tym m.in. związanych z: ocenami okresowymi, przebiegiem służby przygotowawczej, indywidualnym programem rozwoju zawodowego
- obsługa systemu FT KADRY w zakresie danych o pracownikach cywilnych komendy
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu spraw kadrowych na potrzeby Komendanta Głównego PSP, Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych organów
- realizacja zadań związanych z rozliczaniem czasu pracy pracowników cywilnych
- prowadzenie teczek rzeczowych akt spraw ostatecznie załatwionych (z zakresu realizowanych zadań)
- wydawanie legitymacji służbowych funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Komendy Wojewódzkiej PSP oraz komendantom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i prowadzenie ich ewidencji
Warunki pracy• praca biurowa,
• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z pracownikami komendy, komendantami powiatowymi (miejskimi) PSP woj. lubelskiego i komórkami kadrowymi komend powiatowych (miejskich) PSP,
• narzędzia i materiały pracy: komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na drugim piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik: 1,089.
Wszystkie ze składanych dokumentów muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki.
Oferty złożone po terminie lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych
i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych
w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 4 miesięcy od wyłonienia kandydata.
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 81 53-51-231.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 miesiące doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań z zakresu spraw kadrowych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa z zakresu realizowanych zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość obsługi systemu FT-Kadry
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniapoświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „zastrzeżone”Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu