Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji głównej sprzętu techniki policyjnej zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami wewnętrznymi dla Wydziałów KWP w Łodzi, Wydziałów KGP z siedzibą w Łodzi oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji województwa łódzkiego,
  • przeprowadzanie analizy potrzeb w jednostkach organizacyjnych KWP w zakresie zakupu sprzętu techniki policyjnej wraz z jego rozdzielnictwem oraz analizowanie stanów magazynowych w zakresie materiałów techniki policyjnej, prowadzenie racjonalnej gospodarki magazynowej w oparciu o środki budżetowe i zawarte umowy na zakup materiałów techniki policyjnej,
  • sporządzanie protokołów przekazania sprzętu techniki policyjnej, dokonywanie wyceny sprzętu techniki policyjnej inwentaryzowanego w Wydziałach KGP, KWP, KMP i KPP w celu przekazania informacji do Wydziału Finansów i GKI, udział w komisjach ds. inwentaryzacji sprzętu i materiałów techniki policyjnej i uzbrojenia będącego w użytkowaniu bądź przechowywanego w magazynach,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowania w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych na materiały i sprzęt techniki policyjnej dla KWP i jednostek organizacyjnych, udział w pracach komisji przetargowych w celu właściwego zabezpieczenia potrzeb jednostek w materiały i sprzęt techniki policyjnej,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej materiałów techniki policyjnej znajdujących się w magazynie na kartach materiałowych dla Wydziałów KWP, Wydziałów KGP z siedzibą w Łodzi oraz jednostek KPP i KMP,
  • sporządzanie dokumentacji przychodowo - rozchodowej dla sprzętu, materiałów w celu zaewidencjonowania z podziałem na środki trwałe i pozostałe środki trwałe,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów techniki policyjnej w systemie SWOP w module GM i Środki trwałe.


Warunki pracy

praca biurowa, wyjazdy służbowe, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne, oświetlenie sztuczne, obecność wind w budynku, praca na III piętrze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,0500 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 1967,53,- zł brutto + wysługa lata, nie mniej niż 2000,- zł brutto,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
do 1 roku na podobnym stanowisku w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu konkretnych przepisów prawa: ustawa o Policji, ustawa Prawo Zamówień Publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi