Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w ŁodziŁódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorul. Lutomierska 108/112
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wprowadzanie do ewidencji komputerowej danych osób zatrzymanych na podstawie wystawionych wezwań do zapłaty, sporządzanie tytułów wykonawczych do egzekucji administracyjnej,
- Prowadzenie korespondencji z dłużnikiem, Urzędem Skarbowym, Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji (prośby o umorzenie, rozłożenie na raty),
- windykacja należności budżetowych realizowanych przez komórki organizacyjne i jednostki KWP w Łodzi,
- weryfikacja danych dotyczących należności z wyciągiem bankowym,
- archiwizacja dokumentów księgowych i przekazywanie ich do Archiwum Wydziału ds. OIN KWP w Łodzi.
Warunki pracypraca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie sztuczne, obecność wind w budynku, praca na I piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,2000 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat, tj. 2248,61 zł brutto + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w komórkach organizacyjnych związanych z prowadzeniem rachunkowości
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- asertywność i umiejętność pracy w zespole.
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-10-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu