Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Krakowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
31-263 Kraków
ul. Łokietka 205

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Konserwowanie, naprawianie i instalowanie sprzętu informatycznego
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu informatyki Komendy Powiatowej Policji w Krakowie i podległych Komisariatów
  • Prowadzenie szkoleń pracowników i policjantów obsługujących systemy informatyczne policyjne i pozapolicyjne
  • Sprawowanie nadzoru nad obsługą systemów informatycznych m.in. KSIP, REGON, intraDOK, SWOP, SESPOL
  • Konfigurowanie i utrzymywanie w sprawności Mobilnych Terminali Noszonych oraz Mobilnych Terminali Przewoźnych
  • Obsługa i eksploatacja Krajowego Systemu Informacji Policyjnej
  • Tworzenie dokumentacji zgodnie z politykami bezpieczeństwa poszczególnych systemów
  • Współpraca z pracownikami Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie oraz z firmami zewnętrznymi


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, (jednozmianowym)
Praca przy monitorze ekranowym co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym w wymuszonej pozycji ciała
Kontakty zewnętrzne z firmami serwisującymi oprogramowanie i sprzęt łączności i informatyki oraz z dostawcami usług telekomunikacyjnych.
Budynek dwupiętrowy - brak wind

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. O terminowości wpływu oferty do Komendy Powiatowej Policji w Krakowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie lub droga elektroniczną o kolejnym etapie naboru ( proszę o podanie aktualnych adresów e-mailowych). Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie w zakresie łączności i informatyki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z łącznością i informatyką

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność biegłej obsługi komputera
  • Umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość zasad obowiązujących przy obsłudze systemów informatycznych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi