Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego
ul. 11 Listopada 62F
95-040 Koluszki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administrowanie sprzętem informatycznym w Komendzie Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego w celu zapewnienia jego poprawnego funkcjonowania, a tym samym umożliwienia właściwej i sprawnej pracy.
  • Występowanie na wniosek uprawnionych osób o nadanie, modyfikację bądź odebranie uprawnień dla pracowników oraz funkcjonariuszy, umożliwiających dostęp do systemów informatycznych użytkowanych w Komendzie, a także prowadzenie ewidencji osób posiadających uprawnienia, w celu zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych i usprawnienia pracy jednostki.
  • Monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz czuwanie nad ich działaniem poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i aktualizacji oprogramowania w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania tych systemów oraz zapewnienia właściwej współpracy z komórkami organizacyjnymi jednostki nadrzędnej.
  • Sporządzanie zapotrzebowania na materiały informatyczne oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie w celu zapewnienia sprawnej pracy sprzętu będącego na wyposażeniu Komendy.
  • W oparciu o wcześniejsze uczestnictwo, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości i obsługi systemów informatycznych dla pracowników Komendy w celu usprawnienia pracy i zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki.
  • Bieżące i terminowe rejestrowanie osób, zdarzeń, dokumentów, podmiotów i innych przedmiotów i rzeczy podlegających rejestracji w policyjnych systemach informatycznych oraz weryfikacja wszelkich rozbieżności powstałych podczas wprowadzania danych, jak również przeprowadzanie we własnym zakresie analiz wprowadzanych danych w celu ujawnienia potencjalnych nieprawidłowości.
  • Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przekazanych do rejestracji bądź modyfikacji w celu zapewnienia poprawności oraz kompletności danych wprowadzanych do systemów informatycznych.
  • Dokonywanie bieżących sprawdzeń, typowań lub analiz w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych na rzecz bądź w imieniu funkcjonariuszy i pracowników jednostki w celu zapewnienia im wsparcia w prowadzonych przez nich czynnościach służbowych.


Warunki pracy

- Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Praca w warunkach biurowych przy monitorze ekranowym
powyżej połowy dobowego czasu pracy przy naturalnym
i sztucznym oświetleniu.
- Możliwość udziału w szkoleniach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
- oferty bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Osoba do kontaktu:
Justyna Zrobek tel. 44 719 62 15 lub 719 62 16

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń informatycznych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność radzenia sobie pod presją czasu, asertywność, spostrzegawczość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ poufne „.
  • Obsługa systemów informatycznych oraz specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w jednostkach Policji oraz znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów i procedur.
  • Doświadczenie w pracy w administracji bądź na innych stanowiskach pracy w jednostkach Policji lub komórkach organizacyjnych Komendy.
  • Znajomość obsługi policyjnych systemów teleinformatycznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie świadectw pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi