Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie
ul Wojska Polskiego 5
11-400 Kętrzyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • lokalny administrator systemów teleinformatycznych
  • bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych


Warunki pracy

Narzędzia i materiały pracy - komputer, bariery architektoniczne (schody, brak wind), Ze względu na rozmieszenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba poruszania się pieszego po terenie zewnętrznym budynku oraz pomiędzy kondygnacjami jak również w podległych komisariatach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
- dokumenty należy złożyć do dnia: 29.05.2017r. w zamkniętej kopercie z adnotacją na kopercie:
„ Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor Zespołu Wspomagającego KPP w Kętrzynie”, dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
-decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu- Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie
- miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie ul. Wojska Polskiego 5 11-400 Kętrzyn – Sekretariat Komendanta
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest miejscem pracy równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z uwagą bez względu na wiek, płeć, niepełnosprawność, rasę, wyznanie, przynależność związkową, przekonania polityczne, pochodzenie etniczne, orientacje seksualną czy inna cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. Życiorys, CV, list motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wg wzorów: http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie, lub oferty kandydatów którzy nie zostaną zatrudnieni nie będą zwracane.
Osoba wskazana do kontaktów w sprawie oferty pracy: Małgorzata Hajduczenia – Specjalista Zespołu ds. Dyscyplinarnych, Kadr i Szkolenia KPP w Kętrzynie nr tel. (89) 752-92-25, od pon. do piątku w godz. 7.30.-15.30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemem teleinformatycznym
  • doświadczenie w pracy w środowisku Windows
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • systematyczność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi