Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie zagrożeń związanych z rozwojem cywilizacyjnym i siłami przyrody, zbieranie i dokumentowanie dla potrzeb Wojewody Lubuskiego informacji w zakresie zapobiegania zagrożeniom życia, zdrowia, mienia, środowiska, bezpieczeństwa państwa, utrzymania porządku publicznego, a także zapobiegania klęskom żywiołowym,
  • organizacja i prowadzenie treningów i ćwiczeń z zakresu oceny skażeń promieniotwórczych, biologicznych i chemicznych z uwzględnieniem zasad formatowania meldunków wg normy ATP-45B; uczestniczenie w treningach i ćwiczeniach organizowanych przez Centralny Ośrodek Analizy Skażeń, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, Międzynarodową Komisję Ochrony Odry przed skażeniami,
  • aktualizacja wojewódzkiej bazy danych o toksycznych środkach przemysłowych, zakładach dużego i zwiększonego ryzyka, urządzeniach specjalnych,
  • koordynacja przedsięwzięć w zakresie organizacyjnego przygotowania do prowadzenia likwidacji skażeń,
  • planowanie i nadzór działań w zakresie ochrony ludności, zwierząt, płodów rolnych, produktów żywnościowych i obiektów użyteczności publicznej przed skażeniami i zakażeniami,
  • gromadzenie danych związanych z przewozem niebezpiecznych środków chemicznych przewożonych koleją,
  • obsługa systemu informatycznego „Promień” – oceny sytuacji skażeń, ostrzegania i alarmowania,
  • prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska przypisanych dla wojewody i Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie
- budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy zlokalizowane na 2 piętrze - zainstalowana winda.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą,
- wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
- list motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany,
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego),
- oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone,
- praca wykonywana jest w systemie całodobowym również w święta i dni wolne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 711 55 93.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach zarządzania kryzysowego lub służbach pokrewnych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub brak przyczyn uniemożliwiających pozyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o tej klauzuli,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu zarządzania kryzysowego,
  • podejście analityczne do rozpatrywanych problemów, kreatywność,
  • dokładność i skrupulatność, obowiązkowość, rzetelność, samodzielność i komunikatywność,
  • znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi: MS Word, MS Exel, MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, przepisów dotyczących zasad etyki w służbie cywilnej oraz zasad służby cywilnej
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podstawowoym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność formułowania i przekazywania informacji w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny,
  • umiejętność pracy w zespole, w tym w sytuacji stresu.
  • prawo zjazdy kat. "B"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • kopie dokumentów potwierdzające znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podsatwowym lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podstawowym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. "B"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi