Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wielkopolski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych dotyczących decyzji i postanowień wydanych przez powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego (odwołania i zażalenia od rozstrzygnięć organu I instancji),
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dla których LWINB jest organem I (pierwszej) instancji w trybie nadzwyczajnym w przypadku uchylenia lub zmiany decyzji ostatecznej bądź stwierdzenia nieważności decyzji,
  • sprawowanie nadzoru nad postępowaniem egzekucyjnym prowadzonym przez podległe jednostki, prawidłowość ich wykonania,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, obrona stanowiska LWINB wydanego w trybie odwoławczym,
  • przeprowadzanie kontroli organów szczebla powiatowego (starostów) jako organów administracji architektoniczno – budowlanej, m.in.: prawidłowości prowadzonych postępowań administracyjnych, wydawanych w ich toku decyzji i postanowień,
  • przeprowadzanie kontroli Powiatowych Inspektorów Nadzoru Budowlanego dotyczących m.in.: prawidłowości prowadzonych postępowań administracyjnych, wydawanych w ich toku decyzji i postanowień, prawidłowości załatwiania skarg i terminowości,
  • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień oraz przedkładanie przełożonemu do merytorycznej i formalnej kontroli przed podpisaniem przez LWINB,
  • przygotowywanie projektów pism w trakcie prowadzonego postępowania odwoławczego, wyjaśnianie stanu faktycznego w prowadzonej sprawie.


Warunki pracy

• praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
• praca w terenie podczas wykonywania czynności kontrolnych.
• występują bariery architektoniczne tj. ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
• budynek 3–kondygnacyjny – brak windy, wejście po schodach,
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
• na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacje o metodach i technikach naboru:
nabór jest trzyetapowy
etap 1: weryfikacja formalna złożonych ofert,
etap 2: test wiedzy,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,2 kwoty bazowej w KSC oraz dodatek stażowy do 20% uzależniony od indywidualnego stażu pracy.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko INSPEKTOR w Wydziale Orzecznictwa i Kontroli Organów Administracji i Nadzoru Budowlanego”.

List motywacyjny oraz życiorys/CV powinien być odręcznie podpisany.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. Wzory oświadczeń można pobrać ze strony WINB w Gorzowie Wlkp. www.gorzow.winb.gov.pl (zakładka – druki do pobrania).

Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą powiadomieni o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do kolejnego etapu.

Oferty odrzucone można odbierać w WINB w Gorzowie Wlkp. do trzech miesięcy od daty zakończenia naboru. Oferty nieodebrane zostaną po tym terminie komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 95 7115463




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość następujących ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność współdziałania w ramach zespołu zadaniowego,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi