Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płac i uposażeń w oparciu o dokumenty źródłowe
  • sporządzanie list dodatkowych należności min. na : nagrody, przejazdy raz w roku, brak mieszkania, dopłaty do wypoczynku, zapomogi itp.
  • prowadzenie kartotek płacowych ( nanoszenie zapisów miesięcznych zarobków oraz wszelkich zmian zaszeregowań, premii, dodatków, potrąceń: KKOP, szkody, za telefony)
  • prowadzenie kart zasiłkowych pracowników cywilnych oraz samodzielne naliczanie zasiłków chorobowych ZUS
  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach (dochodach) dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zgodnie z żądaniem pracowników i funkcjonariuszy na podstawie kartotek
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji oraz komendach miejskich/powiatowych policji garnizonu lubuskiego
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych na deklaracjach PIT-11
  • przygotowywanie dokumentów (kartoteki płacowe, dokumenty źródłowe, karty zasiłkowe, rozkazy personalne, kartoteki podatkowe i inne) wytworzonych na własnym stanowisku pracy w celu przekazania ich do archiwum


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa programów płacowych
- kontakt z ludźmi
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- w budynku znajduje się winda
- praca w podstawowym systemie czasu pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze w budynku czterokondygnacyjnym
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon itp.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.623,38 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 25.05.2018 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze płac

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajmość przepisów z zakresie ZUS i podatku dochodowego
  • dokładność i skrupulatność
  • terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie rozliczeń z ZUS ( ubezpieczenia społeczne) i podatku dochodowego
  • biegła obsługa programów płacowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń w zakresie rozliczeń z ZUS i podatku dochodowego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi